Service & Contact

Waarmee kunnen we u helpen?

Ik wil schade melden

U kunt snel online schade melden Via uw Digitale polismap of u kunt het online schadeformulier invullen.

Digitale polismap Schade formulier Wat te doen bij schade? Wat te doen bij noodgeval?

Ik wil gegevens inzien of wijzigen

U wilt een nieuwe groene kaart aanvragen, polisvoorwaarden bekijken, uw verzekering aanpassen, facturen inzien, adresgegevens veranderen of een verzekering opzeggen?

Bellen of e-mailen is niet nodig. Ga naar de Digitale polismap en het is zo geregeld.

Digitale polismap

Ik heb een vraag

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over uw verzekeringen of de dienstverlening van Aon Direct? Bij de veelgestelde vragen vindt u antwoorden op vragen die wij regelmatig krijgen.

Voor welk bedrag ben ik verzekerd?

Er is geen sprake van een maximum bedrag. De premie bepalen wij aan de hand van uw type woning, postcode en huisnummer. Wij geven u de garantie dat u niet onderverzekerd bent. Deze garantie voorkomt teleurstellingen achteraf.

Hoeveel dagen is de bruiloftverzekering geldig?

De Aon Bruiloftverzekering is zeven dagen (168 uur) geldig. De begindatum is jullie trouwdatum.

Ben ik ook in Nederland verzekerd?

Ja, als u:

  • Vanaf huis rechtstreeks op weg bent naar het buitenland
  • Vanuit het buitenland rechtstreeks op weg bent naar huis
  • Op vakantie bent in Nederland
Dekt mijn verzekering schade aan parket, laminaat of vloerbedekking?

Ja, deze schade is verzekerd. Maar alleen als uw parket, laminaat of tapijt niet is gelijmd of bevestigd is met spijkers of schroeven. In dat geval is de vloerbedekking onderdeel van uw woning. Deze schade valt dan onder uw woonhuisverzekering.

Wat moet ik doen als ik mijn auto verkoop?

U moet dit aan ons melden. U kunt de verzekering via uw digitale polismap opzeggen. In het  polisoverzicht kunt u de verzekering beëindigen. De wijzigingsdatum is de datum waarop het kenteken op naam van de nieuwe eigenaar is gezet. Via de knop “wijzigen” kunt u de gegevens van een eventuele nieuwe auto doorgeven. 

Tot welk bedrag zijn accessoires verzekerd?

Heeft u gekozen voor de uitbreiding accessoires, dan zijn de accessoires verzekerd tot een bedrag van EUR 5.000,-

Mijn kind studeert in een andere stad. Moet ik een aparte aansprakelijkheidsverzekering afsluiten?

Nee, kinderen die voor studie uitwonend zijn, zijn meeverzekerd als u een gezinsdekking heeft.

Hoe hoog moet de schade zijn om hulp te krijgen bij mijn geschil?

Om voor rechtsbijstand in aanmerking te komen, moet de schade minimaal EUR 175,- zijn. Voor telefonisch advies van juristen van ARAG geldt geen minimumbedrag. U kunt altijd contact opnemen met ARAG voor telefonisch advies, ook voor lagere bedragen.

Moet ik uitrekenen wat de waarde van mijn bezittingen is?

Nee, dat is niet nodig. U heeft standaard garantie tegen onderverzekering. Zo komt u niet voor verrassingen te staan.

Op welk moment moet ik de verzekering afsluiten?

Wij raden je aan om dat zo vroeg mogelijk te doen. Mocht er iets gebeuren dan ben verzekerd voor de kosten die je hebt gemaakt. Houd er rekening mee dat de dekking voor slecht weer minimaal 10 dagen voor je bruiloft afgesloten moet worden.

Ik heb bij mijn autoverzekering al een rechtsbijstandverzekering. Ben ik dan dubbel verzekerd?

Ja, met de module Verkeer zijn uw motorrijtuigen standaard meeverzekerd. U kunt de rechtsbijstandsdekking op uw autoverzekering stopzetten.

Ben ik ook op mijn werk verzekerd?

Nee, op uw werk bent u niet verzekerd. Schade die u in uw vrije tijd veroorzaakt, kunt u wel melden.

Ik ga verbouwen. Is mijn woning dan ook verzekerd?

Ja, uw woning is dan ook verzekerd. Maar alleen voor schade door brand, ontploffing, blikseminslag en storm. U heeft tijdens uw verbouwing geen all risk dekking.

Hoe lang is mijn caravan van nieuwwaarde verzekerd?

Standaard vergoeden wij de nieuwwaarde wanneer de caravan gestolen of total loss is en de caravan niet ouder is dan drie jaar.

Zijn kinderen ook verzekerd als zij zelfstandig op vakantie gaan?

Ja, kinderen kunnen gebruik maken van de doorlopende reisverzekering van het gezin als zij zelfstandig op vakantie zijn.

Is mijn auto ook verzekerd als iemand anders in mijn auto rijdt?

Ja, die persoon moet dan wel een geldig rijbewijs hebben. U moet die persoon tevens toestemming hebben gegeven om in uw auto te rijden. Als iemand anders in uw auto een ongeluk veroorzaakt, kan dit wel gevolgen hebben voor uw schadevrije jaren. En dus voor de premie die u betaalt.

Zijn mijn spullen in de tuin of schuur meeverzekerd?

Ja, de spullen in de schuur zijn meeverzekerd. Denkt u er wel aan om de schuur af te sluiten om het risico op diefstal te verminderen. Diefstal uit de tuin is beperkt verzekerd. Tuinstoelen en tuintafels zijn wel verzekerd, maar fietsen bijvoorbeeld niet.

Is mijn auto ook verzekerd?

Nee, motorrijtuigen zijn niet verzekerd. Elektrische fietsen zijn dat wel. 

Van wie krijg ik hulp bij geschillen?

De gespecialiseerde juristen van ARAG geven u advies en helpen u bij een conflict. Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 033 – 43 42 342.

Een gezamenlijke reisverzekering voor Lat-relaties, kan dat?

Nee, dit kan niet. De verzekerden moeten woonachtig zijn op hetzelfde adres.

Ik wil trouwen in het buitenland. Kan ik de Aon Bruiloftsverzekering afsluiten?

Ja, dat kan. De Aon Bruiloftsverzekering heeft een wereldwijde dekking.

Ik woon in mijn caravan. Kan ik mijn caravan dan verzekeren?

Nee, u kunt alleen caravans en vouwwagens verzekeren die voor recreatie gebruikt worden.

Ik verhuur mijn woning. Is die verzekerd?

Nee, wij verzekeren uw woning alleen als u daar zelf in woont. Een woning die u helemaal verhuurt aan anderen is niet verzekerd. Ook als u een deel van uw woning verhuurt, verzekeren wij de woning niet. 

Hoe bouw ik schadevrije jaren op?

Voor elk jaar dat u aaneengesloten verzekerd bent geweest en geen schade heeft gehad, bouwt u een schadevrij jaar op. Uw korting kan oplopen tot maximaal 80 procent. Wij gebruiken het aantal schadevrije jaren in de berekening van uw premie. Als u meer schadevrije jaren heeft, is uw premie dus lager. Het aantal schadevrije jaren kunt u opvragen bij uw huidige verzekeraar.

Hoeveel schadevrije jaren u heeft, leggen verzekeraars vast in een landelijke database (Roy-Data). Wij controleren achteraf of de schadevrije jaren die u heeft opgegeven gelijk zijn aan het aantal in deze database. Een eventueel verschil kan ervoor zorgen dat wij de berekende premie moeten aanpassen.

Wanneer er sprake is van schade kunt u schadevrije jaren kwijtraken. Dit is afhankelijk van de situatie.

Hoeveel dagen mag ik maximaal aaneengesloten op vakantie met de doorlopende reisverzekering?

Maximaal 180 aaneengesloten dagen.

Kan ik mijn verzekering beëindigen en wat is dan de opzegtermijn?

U kunt deze verzekering dagelijks opzeggen. Wij beëindigen uw verzekering 30 dagen later.

Is er een opstaldekking opgenomen in de aansprakelijkheidsdekking? Wat als bijvoorbeeld een bezoeker iets kapot maakt op de locatie?

Er is geen dekking voor zaken onder opzicht opgenomen in de aansprakelijkheidsdekking. Dus als bijvoorbeeld een bezoeker iets kapot maakt op de (gehuurde) locatie, ben je hiervoor niet verzekerd.

Kan ik mijn verzekering beëindigen en wat is dan de opzegtermijn?

U kunt deze verzekering dagelijks opzeggen. Wij beëindigen uw verzekering 30 dagen later.

Mijn woning staat leeg. Moet ik dit doorgeven?

Ja, u bent verplicht om dit binnen twee maanden door te geven. Leegstaande woningen zijn kwetsbaar, denk aan onopgemerkte lekkages of vandalen die ongestoord hun gang kunnen gaan. Vanaf het moment dat uw woning leeg staat is deze daarom uitsluitend verzekerd voor schade door brand, ontploffing, blikseminslag en storm. 

Wat vergoedt mijn aansprakelijkheidsverzekering?

Uw aansprakelijkheidsverzekering dekt de schade die u of uw gezinsleden aan anderen veroorzaken. Denk bijvoorbeeld aan uw kind die een bal door de ruit van de buren schopt. De aansprakelijkheidsverzekering vergoedt de kosten van het vervangen van de ruit.

Ik heb schade door vandalisme. Is dit gedekt?

Schade door vandalisme wordt gedekt als u WA + Uitgebreid Casco (All risk) heeft. Denk hierbij aan afgetrapte spiegels, lek gestoken banden en krassen op de lak. Houd er wel rekening mee dat het claimen van dergelijke schade leidt tot een hogere premie.

Weet u niet wie de dader is, maar is de schade veroorzaakt door een ander motorvoertuig? Of is de dader niet verzekerd?  In sommige gevallen komt u in aanmerking voor een schadevergoeding door het Waarborgfonds. Op de website van het Waarborgfonds vindt u hierover meer informatie.

Wat is het eigen risico?

Het eigen risico is EUR 150,- per gebeurtenis. Dat betekent dat u de eerste EUR 150,- zelf betaalt.

Hoe hoog is het bedrag dat mijn verzekering vergoedt?

Dat hangt af van de schade die u heeft en van wat er precies is gebeurd. Zijn er spullen gestolen, dan kunnen we aan de hand van bonnen de waarde bepalen. Of er komt een expert langs die bepaalt wat de waarde was van uw bezittingen. De waarde is onder andere afhankelijk van de ouderdom van uw bezittingen.

Waar is de aansprakelijkheidsverzekering geldig?

De aansprakelijkheidsverzekering heeft een wereldwijde dekking. U bent dus overal verzekerd, zolang u in Nederland woont. Gaat u in het buitenland wonen, dan kunt u in uw nieuwe thuisland een aansprakelijkheidsverzekering afsluiten.

Is het belangrijk om geneeskundige kosten mee te verzekeren?

Wij adviseren altijd de dekking Geneeskundige kosten mee te verzekeren. Uw zorgverzekering vergoedt namelijk niet altijd alle geneeskundige kosten in het buitenland.

Hoe hoog is mijn eigen risico?

Voor deze verzekering geldt geen eigen risico.

Wat moet ik doen als ik in het buitenland een ongeluk krijg waarbij mijn caravan ernstig is beschadigd?

Bij ernstige materiële schade kunt u dag en nacht contact opnemen met  de alarmcentrale van SOS International: Telefoon 088 – 980 04 02, vanuit het buitenland +31 88 – 980 04 02.

Wat is er precies verzekerd onder aansprakelijkheid?

Schade aan personen:
Letsel en benadeling van de gezondheid van personen, al dan niet de dood tot gevolg hebbend, met inbegrip van de schade die daaruit voortvloeit.

Schade aan zaken:
Beschadiging, vernietiging en verdwijning, maar ook verontreiniging of vuil worden, van zaken van anderen dan de verzekeringsnemer, met inbegrip van de schade die daaruit voorvloeit.

Hierbij is de maximaal verzekerde som EUR 2.500.000,- per aanspraak. En de duur van het evenement mag niet langer zijn dan 168 uur. Voor meer uitgebreide informatie, zie de voorwaarden.

Kan ik mijn verzekering beëindigen en wat is dan de opzegtermijn?

U kunt deze verzekering dagelijks opzeggen. Wij beëindigen uw verzekering 30 dagen later.

Wat gebeurt er met mijn premie als ik schade claim?

Als u een schade claimt bij uw autoverzekering en de schade is uw eigen schuld, dan verliest u een deel van uw bonuskorting. Hoeveel korting u verliest, hangt af van het aantal schadevrije jaren dat u op uw naam heeft. Deze informatie is terug te vinden in de zogeheten bonus-malusladder. Deze vindt u in de polisvoorwaarden.

Hoe hoog is mijn eigen risico?

Om u een woonhuisverzekering aan te bieden met een uiterst lage premie, geldt er een eigen risico. Het eigen risico is EUR 100,- per gebeurtenis. Dit betekent dat u de eerste EUR 100,- per gebeurtenis zelf betaalt. Bij schade door storm is het eigen risico EUR 225,- per gebeurtenis. U heeft geen eigen risico als u gebruik maakt van de herstelservice.

Ik wil gebruik maken van de herstelservice. Bij welke garages kan ik de schade laten repareren?

Bekijk de lijst met schadeherstellers die zijn aangesloten bij de herstelservice. 

Is er een leeftijdslimiet?

Nee, er is geen leeftijdslimiet. Dus ook personen van 80 jaar of ouder kunnen onder de dekking vallen.

Moet ik mijn polis meenemen op vakantie?

Dat hoeft niet. Het polisnummer en alarmnummer heeft u wel nodig in geval van problemen. Zorg er dus voor dat u deze nummers altijd meeneemt op reis en sla ze bijvoorbeeld ook op in uw mobiele telefoon. Het bespoedigt de afhandeling in een noodgeval.

Heb ik naast een caravanverzekering ook een reisverzekering nodig?

Een caravanverzekering verzekert de caravan en mogelijk de inboedel. Kleding en andere spullen in de caravan, vallen onder reisbagage. Als u deze zaken wilt meeverzekeren, dan heeft u een reisverzekering nodig.

Hoe hoog is mijn eigen risico?

Er geldt een eigen risico van EUR 100,- per gebeurtenis. Dit betekent dat u bij schade de eerste EUR 100,- zelf betaalt. Er geldt geen eigen risico als u gebruik maakt van de herstelservice. Spullen die staan in een vrijstaande garage binnen 300 meter van uw woning zijn ook verzekerd. Voor schade aan deze spullen geldt een eigen risico van EUR 500,-. Als u gebruikt maakt van de herstelservice is het eigen risico bij schade aan deze bezittingen EUR 400,-.

De All Risk dekking, wat houdt dat in?

De woonhuisverzekering van Aon Direct verzekert schade door plotselinge en onvoorziene gebeurtenissen die u niet zelf in de hand had.

 

Is er een eigen risico?

Alleen bij de aansprakelijkheidsverzekering is er een eigen risico. Het eigen risico voor deze optionele dekking is EUR 100,-

Wat houdt All Risk in?

De inboedelverzekering verzekert schade aan spullen in uw woning veroorzaakt door bijvoorbeeld brand, inbraak of water. Plotselinge gebeurtenissen die u niet zelf in de hand had. Schade is niet altijd verzekerd, bijvoorbeeld als er opzet in het spel is. Ook slijtage is niet verzekerd.

Tot welke leeftijd zijn de kinderen meeverzekerd?

Er is geen leeftijdsgrens. Kinderen zijn meeverzekerd als zij inwonend zijn of voor een opleiding elders in Nederland woonachtig zijn.

Zijn een wielklem en koppelingsslot verplicht?

Ja, deze zijn verplicht als voor de caravan een cataloguswaarde heeft van EUR 20.000,- of hoger.

In alle andere gevallen is een goedgekeurd koppelingsslot of wielklem voldoende. Lees hier welke koppelingssloten en wielklemmen goedgekeurd zijn

Zijn mijn kinderen ook meeverzekerd?

Ja, uw kinderen zijn meeverzekerd als u een gezinsdekking heeft. De kinderen zijn verzekerd zolang zij thuis wonen zijn of voor studie op kamers wonen. Op het moment dat zij op zichzelf gaan wonen en zelf de kost gaan verdienen, moeten zij een eigen aansprakelijkheidsverzekering afsluiten.

Mag ik mijn schade overal laten herstellen?

Ja, wij raden u aan gebruik te maken van onze herstelservice. Die neemt al uw zorgen uit handen. Wij betalen rekeningen rechtstreeks aan het schadeherstelbedrijf. U hoeft zelf niets voor te schieten. Wel betaalt u zelf het eigen risico aan het herstelbedrijf. Kiest u voor een herstelbedrijf dat niet is aangesloten bij onze herstelservice? Dan vergoeden wij 75% van het schadebedrag en betaalt u het eigen risico.

Ik heb een reisverzekering aangevraagd en ben nu ook verzekerd voor wintersport. Maar ik wil geen wintersportdekking.

De wintersportdekking zit in de standaarddekking van de doorlopende reisverzekering en is geen optie die uitgesloten kan worden.

Ik woon in een huurhuis. Moet ik mij verzekeren tegen glasschade?

Soms is een verzekering voor glasschade onderdeel van uw huurcontract. Vraag als u twijfelt aan uw verhuurder wie schade aan glaswerk moet betalen. Bent u niet verzekerd? Dan is het verstandig om bij uw inboedelverzekering een aanvullende dekking voor glasschade af te sluiten. 

Ik heb bij mijn rechtsbijstandverzekering al een dekking voor verkeer. Heb ik een dekking voor rechtsbijstand nodig bij mijn autoverzekering?

Nee, bij de verkeersdekking op uw rechtsbijstandverzekering heeft u al dekking voor uw auto.

Zijn mijn zonnepanelen verzekerd?

Ja, zonnepanelen zijn standaard meeverzekerd bij de woonhuisverzekering.

Wat wordt er verstaan onder slecht weer?

Er is sprake van slecht weer bij extreme weersomstandigheden. Extreme weersomstandigheden zijn kortstondige weerscondities die gepaard gaan met stortregens en/of zware stormen. De criteria zijn:

  • Een weersomstandigheid die maximaal 12 uur aanhoudt
  • Neerslag in de vorm van regen, hagel en/of sneeuw gevallen in de dekkingsperiode, die de voor de dekkingsperiode geldende (maximale) hoeveelheid te boven gaat;
  • Neerslag van meer dan 25 millimeter per uur
  • Windstoten met windgemiddelde snelheid over 10 minuten van meer dan 62 km per uur (17,2 meter per seconde; 8 Beaufort)
  • Een lokale/regionale kortstondige weersconditie waarbij stortregens en/of zware windstoten plaatsvinden. De minimale windkracht is 8 Beaufort; Hierbij is de vaststelling door het hoofdstation van het KNMI of Meteo Consult, dat zich het dichtst bij de locatie van het evenement bevindt, bindend.
Zijn mijn huisdieren meeverzekerd?

Ja, schade die uw huisdieren veroorzaken aan de spullen van anderen is verzekerd. De dekking geldt alleen als u uw huisdieren als particulier houdt. 

Zijn mijn zonnepanelen ook verzekerd?

Ja, uw zonnepanelen zijn verzekerd wanneer u heeft gekozen voor de aanvullende dekking voor glasschade.

Wat wordt er uitgekeerd in geval van onkosten?

In geval van gedekte schade worden de in de voorwaarden genoemde kosten en extra kosten vergoed tot ten hoogste het verzekerde bedrag.

Hoe hoog is mijn eigen risico?

U heeft een eigen risico van EUR 250,- per schade. Dit betekent dat u bij schade de eerste EUR 250,- zelf betaalt. Bent u als eigenaar van de auto ouder dan 24 jaar en laat u uw auto besturen door iemand jonger dan 24 jaar? Dan geldt een extra eigen risico van EUR 150,-.

Kan ik mijn verzekering beëindigen en wat is dan de opzegtermijn?

U kunt deze autoverzekering dagelijks opzeggen. Wij beëindigen uw verzekering 30 dagen later.

Hoe te handelen in geval van schade of een ongeval?

Kijk daarvoor op deze pagina.

Wat moet ik doen als mijn auto naar de sloop gaat?

U moet dit aan ons melden. U kunt de verzekering via uw digitale polismap opzeggen. De wijzigingsdatum is de datum van afgifte van het vrijwaringsbewijs. Dit bewijs ontvangt u van het sloopbedrijf.

Bruidskleding en huwelijkscadeaus gratis meeverzekerd?

Bruidskleding en huwelijkscadeaus zijn nu gratis meeverzekerd! De gedekte waarde is 20% van het verzekerde bedrag. Als u bijvoorbeeld EUR 10.000,- verzekerd, dan zijn bruidskleding en huwelijkscadeaus verzekerd voor een bedrag van EUR 2.000,-

Hoe kom ik aan een groene kaart?

De groene kaart sturen wij na acceptatie van de verzekering. Bent u de groene kaart kwijt? Dan kunt u een nieuwe groene kaart via de digitale polismap aanvragen. Ga hiervoor naar het polisoverzicht en klik op de verzekering waarvoor u de groene kaart wil ontvangen.

Is de huwelijksreis ook meeverzekerd?

Als jullie huwelijk uitgesteld moet worden dan geldt dat natuurlijk ook voor jullie huwelijksreis. Het echter wil niet automatisch zeggen dat je reis-annuleringsverzekering een afgelasting van de huwelijksreis vergoedt. Door de kosten van de huwelijksreis mee te verzekeren met de dekking Annulering huwelijksreis ben je er wél zeker van dat de annuleringskosten van de huwelijksreis na een gedekte gebeurtenis worden vergoed.

Tijdens de huwelijksreis zelf heeft u wel een aparte reisverzekering nodig. Deze reisverzekering kan bijvoorbeeld voorzien in vergoeding van medische kosten tijdens de huwelijksreis of verlies van bagage.

Wie zijn er allemaal verzekerd?

Natuurlijk het bruidspaar, maar ook belangrijke genodigden. Dit kan familie zijn, maar ook goede vrienden/vriendinnen. Als de bruiloft bijvoorbeeld uitgesteld moet worden omdat een belangrijke genodigde onverwacht ernstig ziek wordt en niet kan komen, valt dit onder de dekking.

In welke landen ben ik verzekerd?

Op de groene kaart staat in welke landen de verzekering geldig is.

Wie bouwt er schadevrije jaren op?

De persoon die de verzekering heeft afgesloten (de verzekeringnemer).

Wat is de uitkering bij overlijden of blijvende invaliditeit?

In geval van overlijden van een verzekerde als rechtstreeks en uitsluitend gevolg van een ongeval, wordt EUR 2.500,- per persoon uitgekeerd. In geval van blijvende invaliditeit wordt maximaal EUR 25.000,- uitgekeerd. Als meerdere verzekerden een ongeval overkomt, zal maximaal EUR 1.250.000,- worden uitgekeerd voor alle verzekerden tezamen.

Welke dekking biedt de Aon Bruiloftverzekering?

Meer informatie hierover is te vinden op deze pagina.

Hoe zit het met verzekerden die ouder zijn dan 80 jaar?

Uiteraard vallen ook genodigden van 80 jaar of ouder onder de onkosten en ongevallendekking. Want iedere genodigde is belangrijk. Een goede gezondheid op het moment van verzekeren is natuurlijk wel een vereiste.

Wanneer worden er kosten in rekening gebracht?

Bij het afsluiten van een nieuwe verzekering en bij het tussentijds wijzigen van de polis, worden poliskosten in rekening gebracht. Bij het beëindigen van de verzekering worden eveneens kosten in rekening gebracht.

Zijn hotelovernachtingen en eventuele vliegtickets ook meeverzekerd?

Deze kosten zijn meeverzekerd als het bruidspaar deze kosten heeft gemaakt en deze kosten in het verzekerde bedrag zijn opgenomen.
Met de huwelijksreis annulering zijn jullie ook verzekerd voor de kosten als je de huwelijksreis uitgesteld moet worden als gevolg van het moeten uitstellen van de bruiloft.
Op huwelijksreis heeft u wel een aparte reisverzekering nodig.

Moeten we opgeven wie de getuigen en andere genodigden zijn?

Nee, dat is niet nodig.

Waarom wordt de premie van mijn autoverzekering verhoogd?

Zoals u waarschijnlijk heeft gehoord, verhogen veel verzekeraars de premies van de autoverzekeringen.  De premies die klanten betalen zijn niet voldoende om alle geclaimde schadegevallen te vergoeden.  Ook stelt de Nederlandsche Bank steeds strengere financiële eisen aan verzekeraars. Het verhogen van premies is dus helaas een noodzakelijke stap. Ondanks deze vergoeding blijft u profiteren van uitstekende voorwaarden tegen een scherpe premie.

Wat verzeker ik met Annulering huwelijksreis?

Als jullie huwelijk uitgesteld moet worden dan geldt dat natuurlijk ook voor jullie huwelijksreis. Het echter wil niet automatisch zeggen dat je reis-annuleringsverzekering een afgelasting van de huwelijksreis vergoedt. Door de kosten van de huwelijksreis mee t verzekeren met de dekking Annulering huwelijksreis bent u er wél zeker van dat deze kosten na een gedekte gebeurtenis worden vergoed. Op huwelijksreis heeft u wel een aparte reisverzekering nodig.


Stel uw vraag aan de klantenservice

Onze veelgestelde vragen hebben uw vraag niet beantwoord? Stel uw vraag aan onze klantenservice. Dat kan telefonisch of via het contactformulier.

De klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 08:00 en 18:00 uur.
071 364 3501


Stel uw vraag via het contactformulier

Wij behandelen uw vraag/opmerking binnen vijf werkdagen.

Ik heb een noodgeval

Ernstige materiële schade

Alarmcentrale SOS International:
088 - 980 04 02

Vanuit het buitenland:
+31 88 - 980 04 02

Noodgeval op reis

Alarmcentrale:
+31 20 - 592 91 24

Ik wil contact

Telefonisch contact

U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur.

telefoonnumer: 071 364 3501

Stel uw vraag

Wij behandelen uw vraag/opmerking binnen vijf werkdagen.